خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خرید روغن سوخته از شما به قیمت خرید روغن سوخته


اطلاعات اساسی در مورد کار با روغن استفاده شده در خانه

روغن استفاده شده دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست: هر روغن نفتی یا ترکیبی که از آن استفاده شده باشد. روغن باعث می شود تا ماشین ها ، ماشین های چمن زنی و بسیاری دیگر از ماشین های ما روان کار نکنند. با این حال ، در طول استفاده عادی ، ناخالصی هایی مانند خاک ، خراش فلزات ، آب یا مواد شیمیایی می توانند با روغن مخلوط شوند ، خریدار روغن سوخته اصفهان به طوری که به مرور زمان ، روغن دیگر عملکرد خوبی ندارد. در نهایت ، این روغن دست دوم باید با روغن بکر یا تصفیه شده مجدد جایگزین شود تا کار به درستی انجام شود.

مزایای استفاده مجدد و بازیافت روغن دست دوم


نحوه عملکرد: بازیافت روغن های دست دوم و فیلترهای روغن

توجه: اطلاعات موجود در این صفحه برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات در مورد مدیریت روغن استفاده شده در محل کار خود ، س questionsالات مکرر ما را برای مشاغل کوچک بخوانید.

اطلاعات اساسی در مورد کار با روغن استفاده شده در خانه

اگر شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که روغن موتور خود را تغییر می دهند ، شما نیز باید بدانید که چگونه روغن استفاده شده را به درستی مدیریت کنید. به هر حال ، روغن استفاده شده از یک تعویض روغن می تواند یک میلیون گالن آب شیرین را آلوده کند - تأمین سالانه 50 نفر! هنگام استفاده از روغن استفاده شده ، این نکات اساسی را در نظر داشته باشید:


روغن موتور استفاده نشده محلول ، پایدار است و می تواند حاوی مواد شیمیایی سمی و فلزات سنگین باشد.تخریب کند است.


به ماسه های ساحل تا پرهای پرندگان می چسبد


این منبع اصلی آلودگی نفتی مجاری آب است و می تواند منجر به آلودگی منابع آب آشامیدنی شود.

آیا شما "خودتان این کار را می کنید" - آیا روغن ماشین خود را در خانه عوض می کنید؟ به طور متوسط ​​، حدود چهار میلیون نفر از روغن موتور به عنوان روان کننده تجهیزات دیگر استفاده می کنند یا آن را به یک مکان بازیافت می برند. اگر قصد دارید روغن استفاده شده خود را بازیافت کنید ، مراقب باشید هنگام جمع آوری روغن آن را نریزید و آن را در یک قوطی یا ظرف ضد نشت قرار دهید.


با تاسیسات محلی نگهداری اتومبیل ، جمع آوری زباله ها و مقامات دولتی زباله مشورت کنید تا ببینید چه زمانی و در کجا می توانید خرید روغن سوخته کرج  خود را برای بازیافت رها کنید. تخلیه و بازیافت فیلترهای روغن کارکرده را نیز فراموش نکنید - معمولاً می توانید فیلترها را در همان مراکز جمع آوری روغن استفاده شده بریزید.

مزایای استفاده مجدد و بازیافت روغن دست دوم


بازیافت و استفاده مجدد از روغن موتور استفاده شده نسبت به دفع ارجحیت دارد و می تواند مزایای زیست محیطی زیادی به همراه داشته باشد. روغن موتور بازیافت شده می تواند دوباره در روغن جدید تصفیه شود ، در روغن های سوختی فرآوری شود و به عنوان مواد اولیه صنعت نفت استفاده شود.


آیا به دنبال مکانی برای بازیافت روغن دست دوم خود هستید؟

برای یافتن مکان های بازیافت در نزدیکی خود از منابع زیر استفاده کنید: موسسه آمریکایی نفت از سایت جمع آوری و بازیافت روغن موتور استفاده می کن مرکز راهنمایی انطباق برای تعمیر خودکار EXIT انطباق با محیط زیست برای بازیافت خودکار EXIT ابزار جستجوی بازیافت Earth 911 EXIT

روغن های فرسوده مانند روغن روغن موتور ، مایعات هیدرولیکی و روغن دنده ای که در اتومبیل ، دوچرخه یا ماشین چمن زنی استفاده می شود ، در صورت عدم بازیافت یا دفع صحیح آن ، می تواند باعث آلودگی محیط شود. روغن استفاده شده باید توسط مسئولان محلی مدیریت پسماند یا تعمیرگاه های خودرو به طور صحیح مدیریت شود تا از آلودگی محیط جلوگیری شود. فیلترهای روغن استفاده شده نگرانی های مشابهی را در مورد زباله ایجاد می کنند. در صورت تخلیه مناسب ، می توان آنها را با خیال راحت بازیافت یا دفع کرد.

برخی از دلایل بسیاری برای استفاده مجدد و بازیافت روغن استفاده شده عبارتند از: بازیافت روغن استفاده شده باعث می شود خاک و آب آلوده نشود. روغن موتور فرسوده نمی شود - فقط کثیف می شود - بنابراین با بازیافت ، یک منبع با ارزش صرفه جویی می شود. برای تولید یک گالن از سهام پایه تصفیه شده مجدد ، انرژی کمتری نسبت به سهام پایه از نفت خام مورد نیاز است. یک گالن روغن موتور استفاده شده همان 2.5 لیتر روغن روانکاری 42 گالن روغن خام را تأمین می کند.


نحوه عملکرد: بازیافت روغن های دست دوم و فیلترهای روغن



روغن استفاده شده را می توان مجدداً تصفیه و به روانکاری تبدیل کرد ، به روغن سوخت تبدیل کرد و به عنوان مواد اولیه صنایع پالایش و پتروشیمی استفاده کرد. علاوه بر این ، فیلترهای روغن استفاده شده حاوی قراضه قابل استفاده مجدد هستند که تولید کنندگان فولاد می توانند از آنها به عنوان خوراک قراضه استفاده مجدد کنند.


بنابراین ، چگونه از روغن بازیافت شده استفاده می شود؟ توجه داشته باشید که بهترین گزینه ، روغن تصفیه شده مجدد - باید همان استانداردهای سختگیرانه تصفیه ، ترکیب و عملکرد روغن بکر را برای استفاده در اتومبیل ، دیزل سنگین و سایر موتورهای احتراق داخلی و مایعات هیدرولیک و روغن دنده داشته باشد. با انجام آزمایش های گسترده آزمایشگاهی و مطالعات میدانی ، نتیجه گیری می شود که روغن تصفیه شده مجدد معادل روغن بکر است - این آزمایش همه آزمایش های تجویز شده را پشت سر می گذارد و حتی در برخی شرایط ، روغن بکر را نیز بهتر می کند.


همان مصرف کنندگان و مشاغلی که از روغن معمولی استفاده می کنند نیز می توانند از روغن تصفیه شده مجدد استفاده کنند ، زیرا تصفیه مجدد به سادگی روغن استفاده شده را به روغن روانکاری جدید و با کیفیت بالا تبدیل می کند. هرگونه امکانات نگهداری وسایل نقلیه ، دارندگان اتومبیل و سایر عملیات نگهداری ماشین آلات که از روغن استفاده می کنند نیز می توانند از روغن تصفیه شده مجدد استفاده کنند. در برخی موارد ، تاسیسات نگهداری ناوگان که از حجم زیادی روغن استفاده می کنند ، از همان روغنی که برای تصفیه مجدد ارسال می کنند ، استفاده مجدد می کنند - یک حلقه بازیافت بسته واقعی.


 روغن هسته کار وارد محیط زیست 


برخی از روغن های کارخانه پایه معدنی استفاده شده در طی سیستم اگزوز وارد هوا می شوند استفاده از موتور روغن میل لنگ مبتنی بر مواد معدنی نیز ممکن است هنگام ورود به آب یا خاک وارد شود به طور نامناسب دفع شود ، به عنوان مثال ، هنگامی که در فاضلاب ریخته می شود یا به طور مستقیم بر روی آن قرار می گیرد زمینی همچنین ممکن است در اثر دفع در محل های دفن زباله ، روغن موتور به محیط وارد شود نشتی ، اگزوز اتومبیل یا کامیون و کاربرد در جاده های روستایی برای کنترل گرد و غبار. مقداری مواد شیمیایی موجود در روغن میل لنگ مبتنی بر مواد معدنی ممکن است هنگام وجود در هوا آزاد شود.


به عنوان سوخت در دیگهای بخار ، زباله سوز و کوره های سیمان استفاده می شود. حرکت در محیط از مواد شیمیایی موجود در روغن میل لنگ مبتنی بر مواد معدنی به فرد آنها بستگی دارد خواص اجزای هیدروکربن روغن به طور کلی به سطح خاک می چسبند و می شوند از طریق خاک حرکت نکنید اگر روغن ریخته شود ، برخی از هیدروکربن ها به شدت در هوا تبخیر می شوند به سرعت ، و دیگران با سرعت کمتری تبخیر می شوند. هیدروکربن هایی که تبخیر نمی شوند ممکن است در آن باقی بمانند خاک برای مدت طولانی زیرا آنها در آب حل نمی شوند و به طور کلی نمی شکند پایین. اجزای هیدروکربن روغنی که به آبهای سطحی وارد می شوند ، به ذرات کوچک موجود در آن متصل می شوند آب. آنها سرانجام به پایین جایی که می توانند سالها در آنجا بمانند اقامت می کنند.


بیانیه بهداشت عمومی


اینها هیدروکربن ها ممکن است در صدف های دریایی یا موجودات دیگر جمع شوند. برخی از فلزات در پایه معدنی استفاده می شود روغن لنگ در آب حل شده و به راحتی از طریق خاک حرکت می کند و ممکن است در آن پیدا شود آبهای سطحی و زیرزمینی آب های زیرزمینی به آرامی در زیر زمین جریان می یابد و سپس به داخل آن تخلیه می شود

آبهای سطحی مانند باتلاقها و دریاچه ها. بیشتر فلزات موجود در پایه معدنی استفاده شده است روغن میل لنگ برای مدت طولانی در محیط بماند. بنابراین ، فلزات حاصل از روغنهای استفاده شده می توانند ایجاد شوند

در گیاهان ، حیوانات ، خاک ، رسوبات و آبهای سطحی بدون جریان. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که بر پایه مواد معدنی استفاده می شود ، به فصل 5 مراجعه کنید

روغن میل لنگ هنگام ورود به محیط زیست.


روغن کارتری با پایه معدنی استفاده شده 


1.3 چگونه می توانم در معرض روغن کارتر با پایه مواد معدنی قرار بگیرم؟

هنگام تعویض ، به احتمال زیاد در معرض روغن کارتر استفاده شده از پایه معدنی قرار می گیرید

روغن موتور در اتومبیل شما. مقدار کمی از مواد شیمیایی موجود در دود اگزوز از مواد استفاده شده حاصل می شود روغن میل لنگ پایه معدنی. بنابراین ، ممکن است در معرض استفاده از میل لنگ مبتنی بر مواد معدنی قرار بگیرید هنگام تنفس گازهای خروجی از روغن. همچنین ممکن است در معرض ماده پایه معدنی استفاده شده قرار بگیریدmروغن میل لنگ هنگامی که برای کنترل گرد و غبار در جاده های روستایی استفاده می شود. روغن میل لنگ استفاده شده برای روغن کشی جاده از ایستگاه های خدمات یا فروشگاه های ناوگان تأمین می شود. این با روغن های صنعتی مخلوط شده است.

حاوی بی فنیل های پلی کلرینه (PCB) ، دی اکسیدهای کلرودیبنزو (CDD) و کلرودیبنزو

فوران (CDF) که برای سلامتی شما مضر است. چه زمانی ممکن است در معرض این ترکیبات قرار بگیرید