خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خصوصیات رئولوژیکی مخلوط های مختلف

اندازه گیری رئولوژیکی
خصوصیات رئولوژیکی مخلوط های مختلف آسفالت با استفاده از دستگاه اندازه گیری برش دینامیکی نوسانی (ATS RheoSystems) که در حوزه خطی تحت کنترل فشار کار می کند ، مورد مطالعه قرار گرفت. هندسه های آزمایش pl.

درمان اولتراسونیک پیشنهاد می شود تا حدی ترکیبات سمی را از روغن موتور استفاده شده حذف کنید. آلاینده هایی که لازم است از روغن حذف شوند عبارتند از: فلزات سنگین ، هیدروکربن های کلر ، بنزن ، تولوئن ، اتیل بنزن ، زایلن ها ، ترکیبات پلی آروماتیک [9].

 

تابش فراصوت به طور گسترده ای

در فن آوری های تمیز کردن محیط زیست برای تخریب بسیاری از ترکیبات سمی در خاک و آب های آلوده استفاده می شود. همچنین اثبات شد که تأثیر مثبتی در به روزرسانی و بازیابی سوخت های فسیلی دارد. قرار است واکنش زنجیره ای رادیکال آزاد واکنش غالب باشد که باعث ایجاد اثرات در این سیستم ها می شود. تابش اولتراسونیک توانایی آغاز و تقویت تشکیل رادیکال های آزاد از هیدروکربن ها را دارد. بنابراین می توان تصور کرد که تابش فراصوت به طور موثری مواد مضر را از روغن استفاده شده حذف یا تخریب می کند. در مورد اثر اثبات شده از نظر فنی و اقتصادی ، از فرآیند تابش اولتراسونیک با کمک مواد شیمیایی می توان نه تنها به عنوان مرحله قبل از تصفیه روغن موتور استفاده شده استفاده کرد [10].

تصفیه جاذب نیز یک روش ویژه جذاب

برای بهبود کیفیت روغن موتور استفاده شده است ، که به شما اجازه می دهد در همان زمان محتوای گوگرد ، نیتروژن و ترکیبات پلی آروماتیک را برای دستیابی به استانداردهای کیفیت مدرن کاهش دهید. اجرای بهینه فرآیند ، یک تیمار جذب انتخابی است که در شرایط معتدل در دمای متوسط ​​و فشار جو انجام می شود. از مزایای این روش می توان به بازدهی بالا ، توانایی انجام فرآیند بدون مشارکت هیدروژن مولکولی در شرایط نسبتاً ملایم ، سادگی فناوری ، تجهیزات ، سرمایه کم و هزینه های عملیاتی و همچنین ایمنی اشاره کرد.

اگر می خواهیم موتور زباله را به روغن تمیز تغییر دهیم ، ابتدا باید بدانیم روغن موتور چیست. تعریف ویکی پدیا از روغن موتور این است که روغن موتور همان روغن موتور و روغن روان کننده است. همه ما می دانیم که ماشین یا ماشین آلات بزرگ برای کارکردن به روغن موتور احتیاج دارند. هنگامی که ما از روغن موتور استفاده می کنیم ، ممکن است روغن موتور تمیز با هوا ، رطوبت ، ضایعات فلز یا سایر ناخالصی ها مخلوط شود و سپس روغن موتور خالص کثیف شود. برای حفظ بهترین عملکرد خودرو یا ماشین آلات ، کاربر باید روغن موتور استفاده شده را تعویض کند.

 

با توجه به داده های آماری پیش بینی تقاضا و گزارش تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک سرمایه گذاری صنعت ساخت خودرو در چین که توسط موسسه تحقیقات صنعت چشم انداز منتشر شده است ، حجم فروش جهانی بازار خودرو در سال 2012 به 82.1664 میلیون رسیده است که روند رشد سالانه را نشان می دهد. در سال 2016 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو از 90 میلیون نفر فراتر رفت و تا سال 2017 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو به 96.8044 میلیون افزایش یافت که نسبت به سال گذشته 3.14 درصد افزایش داشت. متأثر از شرایط اقتصادی جهانی ، بازار جهانی خودرو در هوای سرد به سر می برد و روند هفت ساله رشد را خاتمه می دهد. در سال 2018 ، فروش جهانی بازار خودرو به 95.6 میلیون نفر رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.24 کاهش داشته است. در نیمه اول سال 2018 ، بازار جهانی عملکرد نسبتاً خوبی داشت و حرکت خاصی را حفظ کرد. مالکیت خودرو سال به سال در حال افزایش است ، به این معنی که تقاضا برای روغن موتور نیز سال به سال افزایش می یابد. هرچه بیشتر کاربران اتومبیل از روغن موتور استفاده کنند ، روغن موتور ضایعات بیشتری تولید می شود.

 روغن موتور زاید از کجا می آید؟

روغن موتور ضایعاتی از منابع مختلفی شامل خودتان ، فروشگاه های اتومبیل ، شرکت های تولیدی ، ایستگاه های تولید برق ، شرکت های تهویه مطبوع و شرکت های معدن / ذوب حاصل می شود.

روغن موتور زائد فقط کثیف می شود و فرسوده نمی شود. روغن موتور ضایعاتی عمدتا در فرآیند تعمیر و نگهداری و جداسازی قطعات خودرو و همچنین تولید و پردازش بنگاه های صنعتی تولید می شود. این یک روغن زاید معمولی در روغن معدنی ضایعات است. این ماده حاوی انواع مواد سمی و مضر مانند فلزات سنگین ، بنزن ، هیدروکربن های معطر چند حلقه ای و غیره است که باعث آلودگی آب و خاک می شود ، به محیط طبیعی زندگی موجودات آسیب می رساند و باعث اختلال عملکرد بیولوژیکی می شود. از طرف دیگر ، روغن موتور ضایعاتی مقدار بازیابی بالایی دارد که می تواند از طریق فن آوری مناسب بازسازی به روغن پایه ، مازوت و روغن دیزل بازسازی شود.

برای دفع روغن موتور زباله ، بهترین راه استفاده از دستگاه بازیافت روغن موتور برای تبدیل روغن موتور ضایعاتی به روغن تمیز مانند روغن پایه ، روغن سوخت و روغن دیزل است.

3. چگونه روغن موتور ضایعاتی را به درستی مدیریت کنیم؟

ذخیره خوب روغن زاید برای بازیافت روغن موتور بسیار مهم است. چرا مدیریت صحیح روغن پسماند موتور چنین مسئله مهمی است؟ این ضروری است زیرا روغن موتور زاید حاوی فلزات ، هیدروکربن های کلر دار و سایر ترکیبات آلی است ، از جمله بسیاری از آنها که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به عنوان آلاینده های اولویت ذکر شده است. اگر روغن موتور زباله سو waste مدیریت شود ، اثرات آن بر محیط زیست مخرب خواهد بود. از آنجا که روغن موتور زباله در مقادیر زیادی تولید می شود ، تخمین می زند بیش از 1.5 میلیارد گالن در سال.

بیش از نیمی از رانندگان روغن موتور ضایعاتی خود را به تنهایی تغییر می دهند. بازیافت ضایعات روغن در اتومبیل ها ، کامیون ها ، موتور سیکلت ها ، قایق های تفریحی ، وسایل تفریحی یا مورس ها بسیار مهم است. اگر اتومبیل خود را به سرویس اتومبیل برسانید ، می توانید مطمئن باشید که روغن تعویض شده را دوباره بازیافت می کنند.

هر دو روغن ضایعات و روغن های ضروری از منابع ضروری هستند. روغن زائدی که به محل جمع آوری می آورید می تواند در محصولات جدید برای گرمایش یا تولید آسفالت بازیافت شود و یا در نیروگاه ها برای تولید برق استفاده شود. سوزاندن فقط دو گالن روغن زائد در نیروگاه می تواند برق کافی برای تأمین انرژی یک خانه متوسط ​​به مدت 24 ساعت تولید کند.

 روغن اتومبیل ، کامیون ، موتور سیکلت ، قایق ، وسیله تفریحی

یا ماشین چمن زنی خود را تعویض کردید ، حتماً آن را به دقت اداره کنید و روغن استفاده شده را به درستی کنترل کرده و بازیافت کنید. برای جلوگیری از آلودگی و صرفه جویی در مصرف انرژی ، و فردا ایمن تر و سالم تر ، این مراحل را برای تمیز کردن و تغییر روغن دنبال کنید.

 

به گفته تحلیلگران Kline & Company ، یک شرکت تحقیقاتی در بازار مستقر در پارسی پانی ، نیوجرسی ، در اروپا ، حدود 50 درصد روغن موتور دوباره تصفیه می شود ، به لطف مقررات مربوط به سال 1975 که در سال 2008 اصلاح شد. در آمریکای شمالی ، فقط حدود 10 تا 15 درصد روغن موتور دوباره تصفیه می شود. اما این داستان به آرامی در حال تغییر است زیرا شرکت های آمریکایی شروع به دیدن بازار جدید روغن روان کننده "سبز" کرده اند.

روغن موتور قدیمی چه اتفاقی می افتد؟

سازمان حفاظت محیط زیست ایالات متحده سعی کرده است با کمپین "شما آن را می ریزید ، می نوشید" خطر آلودگی غیرقانونی روغن موتور استفاده شده را برجسته می کند. آژانس تخمین می زند که روغن استفاده شده از تنها یک تغییر معمول روغن می تواند یک میلیون گالن آب شیرین را خراب کند - تأمین سالانه 50 نفر.

EPA همچنین پیشنهاد می کند که اگر هر قطره روغن قدیمی آنها در ایستگاه های خدمات و لوله های سریع ، محل های دفن زباله ، مراکز بازیافت یا فروشگاه های قطعات خودرو جمع شود ، تعویض روغن های آمریکایی به تنهایی می توانند روغن کافی برای 50 میلیون اتومبیل را بازیافت کنند.

(موسسه نفت آمریکا (API) وب سایتی را برای کمک به مصرف کنندگان در یافتن مراکز جمع آوری و بازیافت روغن موتور نگهداری می کند.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد