خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته شهر اصفهان

خریدار روغن سوخته شهر اصفهان

خرید روغن سوخته

نشان داده شده است که ترکیب آسفالت بازیافت شده با UFO کیفیت عملکرد ترکیبات حاصل را بهبود می بخشد زیرا اسید های چرب موجود در UFO به عنوان ماده منسجمی عمل می کند ، باعث کاهش ویسکوزیته بالای چسب های بازیافتی پیر ، تسهیل اختلاط همگن و کاهش کشش سطحی چسب دانه و پوشش داده شده ، هنگامی که با مواد روسازی جدید ترکیب می شود (Huh 2012). سایر ارزیابی های گذشته از عملکرد چسب خرید روغن سوخته  (Asli و همکاران 2012 ، زرگر و همکاران 2012) نشان داد که افزودن وزنی به میزان 3-4٪ از یوفو نتایج ویسکوزیته مشابهی را در مقایسه با ماده اصلی قیر نشان می دهد. همچنین گزارش شده است که استفاده از روغن نباتی سفتی مخلوط پیری را کاهش می دهد (بیلی و فیلیپس 2010).

 با استفاده از سایر چسب های آسفالتی

از منابع دیگر ، تأثیر مواد افزودنی پلیمری بر خصوصیات رئولوژیکی مواد آسفالتی ترینیداد را نمی توان تعمیم داد و باید به عنوان یک رابطه روشن بین تفاوت در کیفیت آسفالت (ترکیبات مختلف) به طور مستقل مورد بررسی قرار گیرد. از منابع مختلف و در نتیجه کیفیت عملکرد اتصال دهنده ها وجود دارد. مواد آسفالتی با مشخصات یکسان اغلب می توانند پیاده روهایی با خصوصیات مختلف فیزیکی ، عملکرد و قابلیت سرویس دهی تولید کنند (Oyenkunle 2006 ، Oyenkunle 2007 ، Mohamed et al. 2016). TLA یک ماده آسفالتی با ترکیب منحصر به فرد است که در مقایسه با سایر قیرهای تصفیه خانه مانند TPB دارای محتوای آسفالتین به طور قابل توجهی بالاتر است. TLA حاوی رس کائولینیتی است که در TPB و سایر قیرهای تصفیه خانه وجود ندارد.

نشان داده شده است که این تفاوتهای ترکیبی بر جریان ، خصوصیات کلوئیدی و خصوصیات رئولوژیکی سیستمهای آسفالتی تأثیر می گذارد که در نهایت بر ویژگیهای عملکرد آنها تأثیر می گذارد. یک بررسی ادبی نشان می دهد که مطالعات قبلی اندازه گیری تأثیر UFO بر خصوصیات رئولوژیکی مواد آسفالتی TLA و TPB ، بومی ترینیداد و توباگو ، محدود بودن ثابت شده است.

 مواد آسفالتی اصلاح شده

با مواد افزودنی پلیمری ، برخی از مشکلات مرتبط با آن وجود دارد. مواد آسفالتی اصلاح شده با پلیمر با افزایش مقادیر هیدروکربن های معطر چند حلقه ای (PAH) که در آب طوفان شسته می شوند و باعث آلودگی بدن می شوند ، ارتباط دارند. PAH ها از بیش از صد ترکیب آلی با دو یا چند حلقه معطر تشکیل شده است که به صورت مخلوط با یکدیگر ظاهر می شوند. آنها می توانند با سوزاندن ناقص مواد حاوی کربن متمرکز شوند. منابع شامل لاستیک و آسفالت در حال خرد شدن است. مواد روسازی جاده و مهر و موم های پارکینگ می توانند مقدار قابل توجهی PAH را از طریق آب طوفانی که می تواند برای حیوانات آبزی سمی باشد ، به راه های آبی کمک کنند (Wright et al. 2009). ارزیابی 2006 از PAHS در روغنهای سرخ کردنی نشان داد که هم قبل و هم پس از سرخ کردن ،  غلظت بنزوآ پیرن در روغنهای خوراکی از کمی تا 0.7 ppb متغیر است ، بسیار کمتر از حد 2 ppb برای PAH ها در غذاهایی که اخیراً توسط جامعه اروپا پیشنهاد شده است ( پورکارو و همکاران 2006). تحقیقات نشان داد که نمونه های لاستیک خرده مورد تجزیه و تحلیل دارای سطح بالایی از PAH و روی بودند (Marsili و همکاران 2015).

 به دنبال پر کردن خلا

تحقیق در مورد تأثیر UFO بر خواص رئولوژیکی مواد آسفالتی TLA و TPB بومی ترینیداد و توباگو است و از این رو پتانسیل آن را به عنوان وسیله ای جذاب برای محیط زیست برای استفاده مجدد از مواد زاید / خطرناک بشقاب پرنده های محلی ارزیابی می کند.

تجربی
منابع مواد
یک گالن روغن سرخ کردنی استفاده شده (UFO) از یک رستوران تجاری در ترینیداد جنوبی بدست آمد. آسفالت دریاچه ترینیداد (TLA) و قیر نفت ترینیداد (TPB) به ترتیب از شرکت دریاچه آسفالت ترینیداد و توباگو و شرکت نفت ترینیداد و توباگو محدود تهیه شده اند.

تهیه نمونه
قوطی های آلومینیومی تقریباً 500 سانتی متر مکعب با 250-260 گرم آسفالت پر شده و در یک بخاری ترموالکتریک قرار می گیرند Thermo Scientific Precision (مدل 6555) که در آن دما به 200 درجه سانتیگراد رسیده است. سپس یک میکسر برشی بالا IKA (مدل RW20D) در قوطی غوطه ور شد و روی 3000 دور در دقیقه تنظیم شد. در حالیکه سیستم در دمای 200 ± 1 درجه سانتیگراد نگهداری می شود ، بشقاب پرنده به تدریج اضافه می شود. هر مخلوط TLA-UFO و TPB-UFO از 0 ، 2 ، 4 ، 6 ، 8 و 10٪ از بشقاب پرنده ها تشکیل شده است. در پایان مخلوط کردن ، هر مخلوط به قوطی های مختلفی تقسیم شده ، به دستگاه خشک کننده منتقل شده و در شرایط ساکن و در محیط عاری از اکسیژن ذخیره می شود. پس از 24 ساعت دوره پخت ، قوطی ها خارج شده و با استفاده از میکسر برشی بالا مخلوط شده و مخلوط های مذاب برای آزمایش رئولوژیکی بعدی درون مهر حلقه ای به قطر 25 میلی متر و ضخامت 1 میلی متر ریخته شدند. قبل از آزمایش ، نمونه ها در دمای اتاق خنک شده و در فریزر Fisher Isotemp در دمای 20 − نگهداری شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد