خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

بازیافت روغن و پردازش و بازیافت آن

دمات اتومبیل و عملیات صنعتی نیاز به مدیریت روغن موتور و موتور استفاده شده به سرعت ، با قیمت مناسب و بدون اختلال دارد. با استفاده از Terrapure ، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که ما به موقع و از دسترس خارج خواهیم شد ، بنابراین می توانید بر روی تجارت خود تمرکز کنید در حالی که ما به روغن استفاده شده شما روح تازه می بخشیم.


بازیافت روغن


کاری که ما انجام می دهیم

Terrapure از طریق شبکه ما ، روغن موتور و موتورهای استفاده شده و ضایعات مربوط به آن را تقریباً از هر صنعتی جمع آوری ، پردازش و بازیافت می کند. فرآیند تصفیه مجدد اختراع شده ما روغن زباله را به روغنهای پایه با کیفیت عالی و روان کننده های صنعتی و خودرو تبدیل می کند.


ما منابع با ارزش را از این موارد جمع آوری ، پردازش و بازیابی می کنیم:


روغن های روانکاری موتور استفاده شده

فیلترهای روغن و هوا

گلیکول ها و حلال ها

ژنده پوش / جاذب روغنی

پلاستیک (ظروف)

مایعات اسلحه را رنگ کنید

مایعات واشر قطعات

باتری های اسید سرب

در مواردی که روغن زائد برای تصفیه مجدد مناسب نیست ، ما همچنین درمان و بازیابی مقدار BTU را برای موارد زیر ارائه می دهیم:


تولید آسفالت

حامل برای تولید مواد منفجره

برنامه و راه حل های کلاهک غار

صنایعی که در خدمت آنها هستیم

خودرو

پمپ بنزین های مارک دار و مستقل و مراکز خدمات خودرویی

مغازه های تعویض روغن سریع و مارک دار

نمایندگی های خودرویی نصب شده

حمل و نقل ، ناوگان و تجهیزات سنگین

حمل و نقل سنگین ، اتوبوس و سایر شرکت های حمل و نقل سنگین

اپراتورهای ناوگان دولتی و نهادی

معدن و سایر صنایع سنگین

صنعتی

شرکت های بازیافت

تولید کنندگان

صنعت کاغذ و کاغذ

پالایشگاه ها / شرکت های نفت و گاز

توزیع کنندگان سوخت

چرا با Terrapure کار کنیم؟

مقرون به صرفه ، خدمات یک مرحله ای

علاوه بر مدیریت روغن استفاده شده ، ما همچنین زباله های دیگر خودرو مانند فیلترهای روغن ، پلاستیک ، پارچه ، گلیکول ، حلال و باتری را جمع آوری می کنیم

ما می توانیم روان کننده های بازیافتی و سایر محصولات مدیریت پسماند مانند مخازن روغن استفاده شده ، قطعات واشر و جاذب ها را برای شما تأمین کنیم.

نمایه سازمانی شرکت

ما مواد تبلیغاتی را برای نمایش در مرکز شما ارائه می دهیم تا مسئولیت زیست محیطی شما را در برابر مشتریان به نمایش بگذاریم

حفاظت از محیط زیست

جمع آوری روغن استفاده شده خطر ورود آن و آسیب رساندن به محیط طبیعی را از بین می برد

تصفیه مجدد روغن نسبت به تولید آن از نفت خام بکر ، از اثر کربن کمتری استفاده می کند

روغنهای پایه چگونه تصفیه مجدد می شوند؟


قبل از تصفیه ، Terrapure همه روغن های استفاده شده را آزمایش می کند تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کند.

فرآیندهای اساسی تصفیه آب از دست دادن آب ، سوخت گیری ، تقطیر و تصفیه آب برای بازگرداندن روغن پایه به حالت اولیه تکرار می شود.

کمبود آب ، سوخت گیری و تقطیر در خلاuum آب ، سوخت ، آلاینده ها و هرگونه مواد افزودنی باقیمانده را از بین می برد.

مرحله تصفیه آب با مراحل تصفیه معمولی یکسان است و محتوای معطر ، اسیدیته ، باقی مانده کربن ، گوگرد و ازت را کاهش می دهد.

نتایج روغنهای پایه با غلظت اشباع بالاتر ، اکسیداسیون بهبود یافته ، پایداری ، رنگ ، پاسخ آنتی اکسیدانی و ویسکوزیته / مشخصات دما است.

روغنهای پایه به مخلوط کنهای روان کننده فروخته می شوند ، از شرکتهای بزرگ روغن گرفته تا مخلوط کنهای کوچک و مستقل.

روغن پایه تصفیه شده مجدد برای مشاغل تصفیه شده مجدد

ما فقط روغن استفاده شده را بازیافت نمی کنیم. ما دوباره از آن استفاده می کنیم


Advanta مارک ما از روغنهای پایه با کیفیت عالی ، تصفیه شده مجدد است که ما آنها را به روغن موتور ، روغن موتور سنگین و روان کننده های صنعتی تولید می کنیم.


استفاده از روغنهای پایه تصفیه شده یک روش عالی برای کاهش اثر کربن ، بدون کاهش کیفیت و عملکرد است. فرآیند حلقه بسته و منحصر به فرد ما به ما امکان تولید روغنهایی را می دهد که در مطابقت یا حتی بیش از حد از مشخصات صنعت سازگار باشند - بدون حفاری برای نفت خام جدید. شما می توانید مطمئن باشید که محصولات ما دقیقاً آزمایش می شوند و برای یک محصول نهایی با درجه پالایش و پالایشگاه تحت تصفیه نهایی آبی قرار می گیرند.


پایه های روغن پایه

آیا می خواهید روغن های پایه تصفیه شده مجدد را در روغن موتور و محصولات روان کننده مارک خود وارد کنید؟ Terrapure خدمات برچسب خصوصی را ارائه می دهد.


Advanta در سه درجه گرانروی 100N ، 150N و 450N موجود است.


100N

یک روغن پایه تصفیه شده با کیفیت برتر که برای روغن موتور ماشین سواری ، هیدرولیک سبک و مایع انتقال قدرت استفاده می شود.


گفته می شود که روغن سیاه ، مواد زائد یا روغن Lube یا روغن موتور از نوع روغنهای مایع خودرو و روغنهای دست دوم صنعتی استفاده شده یا آلوده است. Waste Oil به سادگی روغن ضایعاتی است ، هر روغن نفتی یا مصنوعی که قبلاً در موتور مورد استفاده برای روغن کاری کار خود را تمام کرده است. روغن Lube استفاده شده به عنوان روغن مصنوعی مشتق شده از نفت یا روغن استفاده می شود که پس از استفاده از روغن Lube در روغن گیری ، اهداف برش و غیره باقی می ماند. روغن Lube برای دستگاه های ما ، نه فقط اتومبیل ها بلکه ماشین های دیگر مانند ماشین های چمن زنی ، کاربرد زیادی دارد. و خیلی های دیگر. پس از استفاده ، تبدیل به پسماند یا روغن استفاده شده می شود ، زمانی که عناصر (ناخالصی ها) مانند آب ، خراش فلزات ، خاک و غیره باید با آن مخلوط شده باشند. با افزایش دما روغن روانکاری تخریب می شود ، بنابراین منجر به کاهش خواصی از جمله می شود. ویسکوزیته ، وزن مخصوص و غیره در نتیجه ، روغن روان کننده / روغن استفاده شده به خوبی روغن موتور بکر عمل نمی کند. از این رو ، چنین مواد زائد با روغن New Lube یا روغن تصفیه شده مجدد جایگزین می شود و این کار در اکثر موارد کار روغن زائد استفاده شده اکنون پایان می یابد.

روغن موتور استفاده شده یا روغن پسماند روغن می تواند واقعاً بی فایده و سمی باشد. یک قطره روغن روغن استفاده شده می تواند هزاران و هزار گالن آب را آلوده کند.

به فلزات می چسبد ،
تخریب کند است ،
این ماده اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آلودگی روغن در آبراه ها و
در نهایت باعث آلودگی منابع آب آشامیدنی می شود.
این نشان می دهد که باید به درستی دفع شود زیرا در صورت تصفیه نشده امکانات مضر بیشتری از مفید بودن دارد ، اگر بتوان آن را دوباره تصفیه ، بازیافت و برای استفاده مجدد مناسب کرد چه؟ عالیه آره؟ قبل از اینکه وارد فرآیند کارخانه روغن زباله شوم ، اجازه دهید بین سه نوع روغن تفاوت قائل شوم. فرض نکنید که اگر همه آنها را می دانید یا نمی دانید ، سه نوع روغن VIRGIN OIL ، روغن بازیافت شده و روغن تصفیه شده مجدد هستند.

https://socialmarkz.com/story9318540/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://johsocial.com/story9320073/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socialmphl.com/story9318918/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://sparxsocial.com/story9319433/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bouchesocial.com/story9319961/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://sound-social.com/story9318834/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socialclubfm.com/story9320481/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://sociallawy.com/story9319274/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://thesocialroi.com/story9319086/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socialdosa.com/story9319837/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://throbsocial.com/story9320242/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bbsocialclub.com/story9319823/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socialevity.com/story9318377/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://nimmansocial.com/story9320174/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://dftsocial.com/story9319611/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socialrator.com/story9319419/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://social-lyft.com/story9318129/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socialwoot.com/story9318217/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socialskates.com/story9317616/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarknap.com/story9318718/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarkinglive.com/story9318538/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://telebookmarks.com/story9317681/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarkmiracle.com/story9318821/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarkcork.com/story9315854/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarkedblog.com/story9318239/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://lingeriebookmark.com/story9318819/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarkspy.com/story9318861/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarkvids.com/story9317785/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://bookmarkshut.com/story9314159/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

https://socials360.com/story9318023/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B7-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

خریدار روغن سوخته در شهر بوشهر

با توجه به داده های آماری پیش بینی تقاضا و گزارش تجزیه و تحلیل برنامه ریزی استراتژیک سرمایه گذاری صنعت ساخت خودرو در چین که توسط موسسه تحقیقات صنعت چشم انداز منتشر شده است ، خرید روغن سوخته  حجم فروش جهانی بازار خودرو در سال 2012 به 82.1664 میلیون رسیده است که روند رشد سالانه را نشان می دهد. در سال 2016 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو از 90 میلیون نفر فراتر رفت و تا سال 2017 ، حجم فروش بازار جهانی خودرو به 96.8044 میلیون افزایش یافت که نسبت به سال گذشته 3.14 درصد افزایش داشت. متأثر از شرایط اقتصادی جهانی ، بازار جهانی خودرو در هوای سرد به سر می برد و روند هفت ساله رشد را خاتمه می دهد. در سال 2018 ، فروش جهانی بازار خودرو به 95.6 میلیون نفر رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.24 کاهش داشته است. در نیمه اول سال 2018 ، بازار جهانی عملکرد نسبتاً خوبی داشت و حرکت خاصی را حفظ کرد. مالکیت خودرو سال به سال در حال افزایش است ، به این معنی که تقاضا برای روغن موتور نیز سال به سال افزایش می یابد. هرچه بیشتر کاربران اتومبیل از روغن موتور استفاده کنند ، روغن موتور ضایعات بیشتری تولید می شود.

2. روغن موتور زاید از کجا می آید؟

  روغن موتور ضایعاتی از منابع مختلفی شامل خودتان ، فروشگاه های اتومبیل ، شرکت های تولیدی ، ایستگاه های تولید برق ، شرکت های تهویه مطبوع و شرکت های معدن / ذوب حاصل می شود.


  روغن موتور زائد فقط کثیف می شود و فرسوده نمی شود. روغن موتور ضایعاتی عمدتا در فرآیند تعمیر و نگهداری و جداسازی قطعات خودرو و همچنین تولید و پردازش بنگاه های صنعتی تولید می شود. این یک روغن زاید معمولی در روغن معدنی ضایعات است. این ماده حاوی انواع مواد سمی و مضر مانند فلزات سنگین ، بنزن ، هیدروکربن های معطر چند حلقه ای و غیره است که باعث آلودگی آب و خاک می شود ، به محیط طبیعی زندگی موجودات آسیب می رساند و باعث اختلال عملکرد بیولوژیکی می شود. از طرف دیگر ، روغن موتور ضایعاتی مقدار بازیابی بالایی دارد که می تواند از طریق فن آوری مناسب بازسازی به روغن پایه ، مازوت و روغن دیزل بازسازی شود.

  برای دفع روغن موتور زباله ، بهترین راه استفاده از دستگاه بازیافت روغن موتور برای تبدیل روغن موتور ضایعاتی به روغن تمیز مانند روغن پایه ، روغن سوخت و روغن دیزل است.

3. چگونه روغن موتور ضایعاتی را به درستی مدیریت کنیم؟

  ذخیره خوب روغن زاید برای بازیافت روغن موتور بسیار مهم است. چرا مدیریت صحیح روغن پسماند موتور چنین مسئله مهمی است؟ این ضروری است زیرا روغن موتور زاید حاوی فلزات ، هیدروکربن های کلر دار و سایر ترکیبات آلی است ، از جمله بسیاری از آنها که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به عنوان آلاینده های اولویت ذکر شده است. اگر روغن موتور زباله سو waste مدیریت شود ، اثرات آن بر محیط زیست مخرب خواهد بود. از آنجا که روغن موتور زباله در مقادیر زیادی تولید می شود ، تخمین می زند بیش از 1.5 میلیارد گالن در سال.

  بیش از نیمی از رانندگان روغن موتور ضایعاتی خود را به تنهایی تغییر می دهند. بازیافت ضایعات روغن در اتومبیل ها ، کامیون ها ، موتور سیکلت ها ، قایق های تفریحی ، وسایل تفریحی یا مورس ها بسیار مهم است. اگر اتومبیل خود را به سرویس اتومبیل برسانید ، می توانید مطمئن باشید که روغن تعویض شده را دوباره بازیافت می کنند.

  هر دو روغن ضایعات و روغن های ضروری از منابع ضروری هستند. روغن زائدی که به محل جمع آوری می آورید می تواند در محصولات جدید برای گرمایش یا تولید آسفالت بازیافت شود و یا در نیروگاه ها برای تولید برق استفاده شود. سوزاندن فقط دو گالن روغن زائد در نیروگاه می تواند برق کافی برای تأمین انرژی یک خانه متوسط ​​به مدت 24 ساعت تولید کند.

  اگر روغن اتومبیل ، کامیون ، موتور سیکلت ، قایق ، وسیله تفریحی یا ماشین چمن زنی خود را تعویض کردید ، حتماً آن را به دقت اداره کنید و روغن استفاده شده را به درستی کنترل کرده و بازیافت کنید. برای جلوگیری از آلودگی و صرفه جویی در مصرف انرژی ، و فردا ایمن تر و سالم تر ، این مراحل را برای تمیز کردن و تغییر روغن دنبال کنید.

مرحله 1: روغن را تخلیه کنید

  روغن را در ظرف روغن ریخته که می تواند دو برابر ظرفیت میل لنگ موتور را در خود جای دهد. هنگامی که دمای موتور افزایش می یابد ، روغن را تخلیه کنید تا اطمینان حاصل شود که تمام لجن به راحتی روان می شود. لطفا مراقب باشید روغن می سوزد! تا زمانی که قطره های روغن به طور متناوب کند شوند ، شاخه تخلیه روغن را تعویض کنید و محفظه روغن را با احتیاط به موقعیتی منتقل کنید که بتوان روغن را با خیال راحت درون ظرف ریخت.

مرحله 2: روغن کثیف را با احتیاط منتقل کنید

  با استفاده از یک قیف ، روغن را در یک ظرف تمیز و ضد نشت با یک درب مهر و موم شده بریزید - یک ظرف پلاستیکی سخت مانند شیر پلاستیکی می تواند به خوبی کار کند. مراقب باشید ظرف بیش از حد پر نشود!

در هنگام استفاده در احتراق داخلی. این ناخالصی ها شامل: اشباع نشده ، قطبی ، آسفالت مانند ، ترکیبات اسیدی ، آلدئیدها ، ترکیبات فنلی ، الکل ها ، محصولات غیر پایدار هیدروکربن های پلی متراکم (لثه ها ، مواد معطر چند هسته ای و غیره) است. علاوه بر این ، NOx و گاز اگزوز احتراق سوخت اسیدی را جذب می کند. این ترکیبات علاوه بر گرد و غبار ، سوخت ، مواد تخریب کننده مواد افزودنی روغن روان کننده ، مواد افزودنی سوخت و دوده به تدریج کیفیت روغن روانکاری را کاهش می دهند. علاوه بر این ، خراش های فلزی در دمای احتراق زیاد و مجاورت اکسیژن به عنوان کاتالیزور عمل می کنند و یک لجن آسفالت مانند تولید می کنند که ویسکوزیته را افزایش می دهد. روغن استفاده شده از ترانسفورماتورهای الکتریکی حاوی ماده ای بسیار خطرناک به نام PCB است. (بی فنیل پلی کلرینه). این ماده با استنشاق ، آب آشامیدنی یا جذب پوست سمی است ، به طوری که حد مجاز آن 2 ppm (میلی گرم / کیلوگرم) است [2]. این ترکیب در دمای 300-400oC تخریب شده و ترکیبی به نام دیوکسین تولید می کند که بسیار سمی و بسیار خطرناک است. بنابراین ، دفن روغنهای دست دوم
 حاوی PCB یا استفاده از آن در روسازی های جاده راه های خوبی برای دفع آن نیست [2]. دهه ها پیش ، روغن دست دوم سوخته بود ، اما اکنون این روش قابل قبول نیست ، به دلیل انتشار آلاینده های زیادی ، به ویژه خاکستر فلزات سنگین. با توجه به نکات فوق ، اهمیت فرآیندهای تصفیه مجدد روغن استفاده شده برای حفظ محیط زیست تأیید می شود. حداقل 600 تن روغن پایه روان کننده می تواند از هر 1000 تن روغن استفاده شده بازیافت شود ، در حالی که برای تولید این مقدار روغن پایه روان کننده 6000 تن روغن خام مورد نیاز است. اهمیت تصفیه مجدد روغن استفاده شده به حدی است که دولت ایالات متحده سالها پیش مجموعه مقررات مالیاتی را تهیه کرد که منجر به حداقل مالیات برای مخلوطی از 25٪ روغن تصفیه شده مجدد و 75٪ روغن پایه باکره شد [3]. تا زمانی که تصفیه مجدد به درستی انجام شود ، خواص روغن پایه تصفیه شده مجدد با ویژگی های روغن پایه بکر (مستقیماً از روغن خام تولید می شود) قابل مقایسه است. تصفیه مجدد روغن استفاده شده فرآیند جدیدی نیست ، اما برخی از نسخه های قدیمی کاربردی آن آلاینده هایی تولید می کنند که از نظر محیط زیستی کمتر از روغن استفاده شده نیستند. به طور کلی ، 3 دسته برای دفع مواد زائد روغن وجود دارد: 1- استفاده مجدد ، از جمله تصفیه مجدد 2- ترک خوردگی حرارتی 3- سوزاندن / استفاده به عنوان سوخت [1] اولین مورد بهترین است و موضوع این مطالعه است . مورد دوم - اگرچه محصولات قابل قبول (ترک خورده) تولید می کند ، اما به اندازه تصفیه مجدد نیست. مورد سوم خاکستر زیادی تولید می کند که حاوی فلزات سنگین است و محیط را آلوده می کند. در اروپا ، سه گروه از فن آوری ها را می توان نماینده روشهای بازآفرینی موجود دانست: الف) تقطیر با خلا به همراه تیمار رس ب) تقطیر با خلا به همراه تیمار شیمیایی ج) پیش تصفیه هیدروژن به همراه داربست خلاuum در این زمان ، متداول ترین دو فناوری برای تصفیه مجدد روغن استفاده شده عبارتند از: اسید سولفوریک به علاوه سفید کننده زمین و پروپان استخراج pl

سید سولفوریک به علاوه سفید کننده زمین. هر دو فرآیند مقادیر قابل توجهی از بقایا را تولید می کند ، مانند لجن حاصل از رسوب ، تار اسید ، کیک فیلتر از خاک سفید کننده و فاضلاب ، که حاوی فلزات سنگین با غلظت بالا یا اسید سولفوریک (در محدوده 17 w وزنی بر وزن) است. در روش اول ، برخی از منابع [4] حاکی از حدود 200 تن تولید محصولات جانبی مضر برای محیط زیست ، در مقابل هر 1000 تن روغن استفاده شده فرآوری شده است. تارهای اسیدی در کوره های دوار یا کوره های دیگر سوزانده می شدند [1]. بنابراین ، برخی فرایندهای مدرن باید آنها را جایگزین کنند. یکی از بهترین موارد هیدروتراپی است. روش مورد استفاده تیم ما شامل مراحل زیر است: 1- گرم کردن روغن مصرفی برای جدا کردن ترکیبات آب و نور 2- تقطیر با خلا برای جداسازی روغن گاز ، روغن پایه و مانده تقطیر 3- عبور روغن پایه از طریق یک بستر محافظ ، برای از بین بردن اجزای متصل کننده بستر کاتالیزور 4- تصفیه آب از روغن پایه به دست آمده آخرین مرحله با هدف حذف یا کاهش اسیدهای آلی ، کلر ، گوگرد یا نیتروژن ، فلزات (و متالوئیدها) ترکیبات تحت تصفیه شدید آب است شرایط همچنین ، بسیاری از مواد معطر و سایر اشباع نشده (که با مراحل قبلی از بین نرفته بودند) در سطح پایین قابل قبولی اشباع شده اند. این نه تنها کیفیت آن را تا حد زیادی بهبود می بخشد ، بلکه باعث کاهش تبخیر (افت) آن در موتورها می شود. مخصوص روغنهای چند درجه ای روغن [5]. شیمی هیدروتراپی روغن lube با برش های سبک و متوسط ​​نفت متفاوت است. هدف اصلی تصفیه روغن پایه روغن باکره (قبل از استفاده) کنترل ثبات رنگ آن است. بنابراین ، ترکیبات قطبی (حاوی اکسیژن ، اشباع نشده و غیره) که باعث ایجاد قهوه ای در روغن روان می شوند و همچنین این رنگ را ناپایدار می کنند ، با دمای پایین - هیدروژناسیون با شدت کم از بین می روند [6]. در شرایط شدیدتر (فشارها و دما بالاتر) نیتروژن و گوگرد از بین می رود (به عنوان NH3 و H2S) و مواد معطر اشباع می شوند [1]. این فرآیند دارای مزایای بسیاری است: تولید روغن روان کننده شاخص ویسکوزیته بالا با رنگ خوب و پایدار و مقاومت در برابر اکسیداسیون چاه. هنوز کم یا بدون دور انداختن در عین حال ، خوراک بی کیفیت مصرف می کند. جنبه مهم دیگر این روش این است که تمام محصولات هیدروکربنی آن کاربردهای خوبی دارند. به عبارت دیگر ، بازیافت محصول بدون دفع (یا بسیار کم) زیاد است. سایر محصولات هیدروکربوری عبارتند از: برش های سبک می توانند به عنوان سوخت در خود نیروگاه استفاده شوند. روغن گاز ممکن است پس از مخلوط شدن با روغن گاز گرم کننده مصرف شود. باقیمانده تقطیر را می توان با قیر مخلوط کرده و به عنوان آسفالت روسازی مصرف کرد ، زیرا خصوصیات رئولوژیکی آن را بسیار بالا می برد. همچنین ، می توان از آن به عنوان ضد H غلیظ استفاده کرد. Bridjanian، M. Sattarin / Petroleum & Coal 48 (1) 40-43 (2006) 41

بازیافت روغن باطله در حال تبدیل شدن به یک گزینه مناسب برای کاهش مشکلات زیست محیطی و زیست محیطی است (El-Fadel and Khoury 2001). با این حال ، کشورهای در حال توسعه به دلیل خدمات ناکافی در جمع آوری و استفاده محدود از بازیافت ، برای مدیریت صحیح روغن استفاده شده خود تلاش می کنند. کشورهای جهان سوم در این زمینه عقب هستند زیرا آنها آگاهی کمی در مورد بازیافت مواد زائد دارند ، هنوز قانون موثری تدوین نشده و هنوز آژانس های اصلی مسئول قوانین ، مقررات و قوانین اجرایی را انتخاب نکرده اند (باتاین و همکاران 2008 ، کان و دیگران 2009). پیشرفت در این منطقه حاصل شده است ، با این وجود مرکز منطقه ای بازل کنوانسیون بازل برای آموزش و انتقال فناوری برای منطقه خریدار روغن سوخته کارائیب (BCRC - کارائیب) تمرکز اصلی جدیدی دارد که از منع شدید حرکت زباله های خطرناک از یک منطقه دور می شود. طرف دیگر ، به سمت شناخت پسماند به عنوان منبعی که می تواند توسعه اقتصادی را تحریک کرده و فرصت های شغلی جدیدی ایجاد کند ، بیشتر در میان گروه های جامعه مدنی و کارآفرینان مشاغل کوچک. این تمرکز جدید پیشگیری و به حداقل رساندن زباله را در منبع و بازیافت زباله ، استفاده مجدد و بازیافت به عنوان م downلفه های ارزش افزوده پایین دست جریان زباله تشویق می کند (برنامه تجاری منطقه ای بازل 2012). برای کاهش تأثیرات منفی دفع نامناسب بشقاب پرنده در ترینیداد و توباگو موارد زیر باید انجام شود:


موجودی ملی استفاده و دفع را به روز کنید


خط مشی را مرور کرده و قانون را برای سهولت جمع آوری ، تصفیه مجدد ، دفع و تخریب روغنهای ضایعاتی تسهیل کنید.


ارزیابی استراتژیک فن آوری های مناسب قابل استفاده را انجام دهید


پروژه آزمایشی را با سرمایه گذاران بخش خصوصی توسعه دهید

2.2. روش

روغن استفاده شده قبل از تصفیه تحت فیلتراسیون قرار می گیرد. این کار با استفاده از یک قیف که کاغذ صافی در آن قرار داده شده بود انجام شد و سپس یک پمپ خلاuum به فلاسک فیلتر که قیف به کمک یک درپوش لاستیکی به آن ثابت شد متصل شد. 100 میلی لیتر روغن روانکاری استفاده شده با مخلوطی از 100 میلی لیتر تولوئن ، 100 میلی لیتر 1-بوتانول و 100 میلی لیتر متانول در یک ظرف بسته مخلوط شده است. کل مخلوط موجود در یک لیوان بر روی همزن مغناطیسی قرار گرفت و به مدت یک ساعت هم زده شد. سپس اجازه داده شد به مدت 24 ساعت بایستد. لایه روغنی سطح شفاف حاوی حلالها و روغن به منظور جدا کردن حلالها از روغن روانکاری احیا شده ، به اواپراتور دوار منتقل شد. روغن پایه جدا شده سپس با نسبت آلومینای 1: 5 با آلومینای فعال مخلوط شد. آلومینا برای از بین بردن رنگ تیره اضافه شد. همین روش در تولوئن ، 1-بوتانول و اتانول و همچنین با تولوئن ، 1-بوتانول و ایزوپروپانول استفاده شد. همین روش در تولوئن ، 1-بوتانول و ایزوپروپانول توسط نسبت حلال به روغن 1: 2 و 1: 3 کار می کرد

https://motoroilcenter.ir


خریدار روغن سوخته در شهر مشهد مقدس

در مرحله بعد ، سوخت صنعتی از روغن استفاده شده جدا شده و سپس تقطیر با خلا ، برش روغن (یعنی کسری که برای استفاده مجدد به عنوان روغن روان کننده مناسب است) را از بین می برد و یک روغن سنگین خرید روغن سوخته در مشهد حاوی مواد افزودنی روغن استفاده شده و سایر محصولات جانبی مانند مواد افزودنی آسفالت را از بین می برد . برش لوب بعدی برای از بین بردن پلیمرهای باقیمانده و سایر ترکیبات شیمیایی ، هیدروژناسیون کاتالیستی یا هیدروژناسیون کاتالیزوری انجام می شود و برای پایداری بیشتر زنجیره های کربن اشباع شده با هیدروژن را اشباع می کند.


جداسازی نهایی روغن ، یا تقسیم ، روغن را به سه درجه روغن مختلف تقسیم می کند: روان کننده های ویسکوزیته سبک مناسب برای کاربردهای روانکاری عمومی ، روان کننده های با ویسکوزیته کم برای کاربردهای خودرو و صنعتی و روان کننده های ویسکوزیته بالا برای کاربردهای سنگین. از روغن تولید شده در این مرحله به عنوان روغن پایه تصفیه شده مجدد (RRBL) یاد می شود.


مرحله آخر ترکیب مواد افزودنی در این سه درجه فرآورده های روغنی برای تولید محصولات نهایی با مواد شوینده و ضد اصطکاک مناسب است. سپس هر محصول مجدداً از نظر کیفیت و خلوص قبل از عرضه برای فروش در معرض آزمایش قرار می گیرد. [6] [7] [8]


اما نمی توانید به سادگی این نسبت ها را مقایسه کنید و نتیجه بگیرید که تصفیه از نفت خام بسیار ناکارآمد است. پالایش نفت خام مقدار زیادی سوخت تولید می کند. در زیر مقایسه تصفیه از روغن موتور استفاده شده و پالایش از نفت خام است.

تایج نشان داد که δ به طور کلی برای ترکیبات TPB و UFO-TPB بالاتر است که نشان می دهد این ترکیبات خاصیت کشسانی کمتری دارند. مشاهده اینکه δ برای TPB اصلاح نشده تقریباً 90 درجه بود نشان داد که ماده تقریباً مانند یک مایع چسبناک رفتار می کند. از طرف دیگر ، ترکیبات TLA و UFO-TLA دارای مقادیر قابل توجهی پایین تر از δ بودند که نشان می دهد این ترکیبات به طور قابل توجهی کشش بیشتری دارند. مقادیر نسبتاً بالاتر G * و مقادیر پایین تر δ برای چسب بر پایه TLA (نسبتاً سفت تر و کشدارتر) ، شواهد رئولوژیکی را تأیید می کند که کیفیت برتر جهانی TLA و استفاده متعاقب آن را به عنوان افزودنی برای بهبود خواص قیر پالایشگاه دیگر تأیید می کند. از جمله TLA (Widyatmoko و Elliott 2008). اثر افزایش غلظت ماده افزودنی بشقاب پرنده در TLA منجر به کاهش کلی کشش مخلوط های نشان داده شده با افزایش δ می شود. اثر افزایش غلظت ماده افزودنی بشقاب پرنده در TPB منجر به کاهش قابل توجهی در δ در سطح 6٪ بشقاب پرنده می شود که نشان دهنده یک ترکیب UFO الاستیک برتر است.


تغییر پارامتر مقاومت در برابر ترک خوردگی خستگی (G * sinδ) با افزایش غلظت UFO در TLA و TPB در فرکانس های مختلف نوسانی در 60 درجه سانتیگراد در شکل 3 نشان داده شده است.


شکل 3

شکل 3

تغییر پارامتر مقاومت در برابر ترک خوردگی خستگی (G * sinδ) با افزایش غلظت UFO در مخلوط TLA و TPB در فرکانس های مختلف نوسانی در 60 درجه سانتیگراد


تصویر در اندازه کامل

روند کاهش مقادیر G * sinδ با افزایش٪ UFO برای TLA و TPB نشان دهنده مقاومت ترک خوردگی در برابر خستگی بالاتر با افزایش م componentلفه UFO است. مخلوط های TLA و UFO-TLA مقادیر G * sinδ بالاتر (مقادیر مقاومت در برابر ترک خوردگی خستگی پایین تر) را در مقایسه با ترکیبات TPB و UFO-TPB به نمایش گذاشته اند. تغییر پارامتر مقاومت در برابر شل شدن (G * / sinδ) با افزایش غلظت UFO در ترکیبات TLA و TPB به ترتیب در سه فرکانس نوسانی در شکل 4 نشان داده شده است.


شکل 4

شکل 4

تغییر پارامتر مقاومت در برابر شل شدن (G * / sinδ) با افزایش غلظت UFO در TLA و TPB مخلوط در سه فرکانس نوسانی


تصویر در اندازه کامل

نتایج به وضوح نشان می دهد که افزودن بشقاب پرنده در اتصال دهنده های TLA و TPB منجر به کاهش مقاومت در برابر پوسیدگی (کاهش مقادیر G * / sinδ) ترکیبات حاصل می شود. TLA و TPB اصلاح نشده در مقایسه با مخلوط های اصلاح شده یوفو ، ویژگی های مقاومت در برابر فرسایش را به نمایش گذاشته اند. برتری TLA و مخلوط های UFO-TLA آن دوباره مشهود بود زیرا مقادیر G * / sinδ (مقاومت در برابر خراشیدن) به طور قابل توجهی بالاتر از مخلوط TPB و UFO-TPB بود.


تفاوت بین خصوصیات رئولوژیکی مشاهده شده برای مخلوط TLA و TPB شواهد موثقی را برای مطالعات قبلی ارائه می دهد که در آن نشان داده شده است که تأثیر مواد افزودنی بر خصوصیات رئولوژیکی مواد آسفالتی از منابع مختلف قابل تعمیم نیست و باید به طور مستقل مورد بررسی قرار گیرد زیرا وجود دارد رابطه اثبات شده واضحی بین تفاوت در کیفیت آسفالت (ترکیبات مختلف) از منابع مختلف و کیفیت عملکرد حاصل از اتصال دهنده ها وجود دارد. مواد آسفالتی با مشخصات مشابه اغلب می توانند سنگ فرش هایی با خصوصیات مختلف فیزیکی ، عملکرد و قابلیت سرویس دهی تولید کنند (Mohamed et al. 2016، 28).