خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

نسبت روغن (حلال کامپوزیت) 1: 2 ، 1: 3

تقطیر خلاuum آب و سوختهای سبک.
رویکرد اول عملکرد استخراج حلال را در نظر گرفت که به دو زیرعامل تقسیم شد. استخراج تک حلال و استخراج حلال چندکاره بوتانول 38٪ ، پروپانول 37٪ و بوتانون 25٪ برای تشکیل یک حلال کامپوزیت مورد استفاده قرار گرفتند

سپس با نسبت روغن (حلال کامپوزیت) 1: 2 ، 1: 3

، با روغن مخلوط شد. و 1: 4 به ترتیب. لجن بدست آمده پس از 12 ساعت جدا شد. حلالها با تقطیر در خلا و مواد باقی مانده به عنوان محصولات مورد نیاز به طور کامل تجزیه و تحلیل شدند. رویکرد دوم شامل مخلوط کردن ماده اولیه و اسید سولفوریک با نسبت 10: 1 (روغن: اسید)

در دمای 60 درجه سانتیگراد بود. این ماده اسیدی با سود سوزآور محلول 20٪ خنثی و فیلتر شد تا رسوب حاصل از خنثی سازی از بین برود. با استفاده از فیلتراسیون ، مایعات شفاف حاوی محصول مورد نیاز تجزیه و تحلیل شد.

 

به منظور جمع آوری داده های محصولات

 

با توجه به دو روش مختلف مهندسی فرآیند شیمیایی ، نمونه ها برای آزمایش و تأیید نتایج به آزمایشگاه های PCSIR مجتمع کراچی ارسال شدند.

4. نتایج و بحث
4.1 فلش پوینت
نقاط فلاش نمونه ها توسط دستگاه نقطه باز فنجان با استفاده از ASTM D97 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یک لیوان حاوی 10 میلی لیتر نمونه بر روی مشعل Bunsen ، که مجهز به دماسنج بود ، قرار داده شد. یک منبع شعله در فواصل زمانی آورده شد تا دمایی را که در آن فلاش در سطح نمونه ظاهر می شود ، در حالی که روغن روان در لیوان گرم می شود ، تعیین کرد.

 

نقطه اشتعال روغن

 

روغن تازه 200 درجه سانتیگراد است ، برای نقطه اشتعال روغن موتور استفاده شده 120 درجه سانتیگراد است ، در استخراج با روش تصفیه حلال کامپوزیت نقطه اشتعال 150 درجه سانتیگراد ، استخراج توسط تیمار تک حلال 130 درجه سانتیگراد و روش تصفیه اسید است نقطه اشتعال 180 درجه سانتیگراد است

که در شکل 2 نشان داده شده است. کاهش مقدار نقطه اشتعال روغن موتور استفاده شده به دلیل وجود سوخت های سبک است [9]. با این حال ، نقطه اشتعال استخراج توسط حلال کامپوزیت و تیمار اسیدی مناسب است.


 
اثر تصفیه در نقطه اشتعال.


4.2 وزن مخصوص
وزن مخصوص نمونه های روغن تصفیه شده توسط هیدرومتر دیجیتال Thermo-Hygro مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. وزن مخصوص روغن موتور تازه 0.90 بود ، در حالی که وزن مخصوص روغن موتور استفاده شده 0.93 بود. نتیجه وزن مخصوص تیمار استخراج با حلال کامپوزیت 0.88 ، وزن مخصوص تیمار استخراج با یک حلال منفرد 0.858

 

وزن مخصوص تیمار اسید 0.909 است

که در شکل 3 نشان داده شده است. ما دریافتیم که مقدار وزن مخصوص روغن موتور استفاده شده بیشتر به روغن بازیافتی با روش های مختلف اختصاص دارد. بسته به ماهیت و نوع آلودگی ها می تواند کمتر یا بیشتر از روغن موتور تازه باشد [11].

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد