خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خریدار روغن سوخته به بهترین قیمت به همراه قیمت هر بشکه روغن سوخته

خراش های فلزی در دمای احتراق زیاد

روغن استفاده شده - همانطور که از نام آن پیداست - هر روغن نفتی یا ترکیبی است که از آن استفاده شده است. در طول استفاده عادی ، ناخالصی هایی مانند خاک ، خراش فلزات ، آب یا مواد شیمیایی می توانند با روغن مخلوط شوند یا به دلیل تخریب حرارتی یا اکسیداسیون در آن تولید شوند [1].

 

بنابراین ، کیفیت روغن به تدریج به حدی

کاهش می یابد که روغن استفاده شده باید با روغن جدید جایگزین شود. دور ریختن روغن استفاده شده در طبیعت باعث ایجاد یک آلودگی شدید خطرناک می شود. اما با بازیابی و اصلاح صحیح آن می توان مقدار زیادی محصول با ارزش بدست آورد. این مقاله یکی از بهترین روشهای تصفیه مجدد روغن استفاده شده را مورد بررسی قرار داده و مشخصات محصول آن را با مشخصات روغن پایه بکر مقایسه می کند.

کلمات کلیدی: تصفیه مجدد روغن استفاده شده

، تصفیه آب ، بازیابی روغن زائد مقدمه روغن استفاده شده به عنوان روغن حاصل از روغن یا مصنوعی پس از استفاده در روغن کاری ، اهداف برش ، انتقال حرارت ، نیروی هیدرولیکی یا عایق در ترانسفورماتورهای دی الکتریک باقی مانده است (شامل موارد استفاده نشده حلالها و اتیلن گلیکول استفاده شده] [2]. دفع نادرست روغن استفاده شده محیط را تا حد زیادی آلوده می کند. به عنوان مثال

 

، هر حجم از آن می تواند حداقل 250000 حجم آب را آلوده کند. اعتقاد بر این است که بخش مهمی از آلودگی آب در قطب های شمالی و جنوبی زمین به دلیل سمیت زیاد و دمای بسیار پایین آب در آنجا ، تجمع این آلاینده است که باعث تصفیه بیولوژیکی آب می شود. اما با بازیابی مناسب این ماده گرانبها ، می توان یک مزیت اقتصادی قابل توجه ، صرفه جویی در حفظ محیط زیست ، مقدار زیادی از صرفه جویی در مصرف نفت را بدست آورد. یکی از کارآمدترین فرایندها برای این منظور تصفیه آب است

 

که در مقاله حاضر به آن پرداخته شده است. بهترین خریدار روغن سوخته پیشینه نظری در طول استفاده عادی ، ناخالصی هایی مانند آلودگی ، تراش های فلزی بسیار ریز در اثر فرسایش موتور ، آب یا مواد شیمیایی و غیره ، می توانند با روغن مخلوط شوند. همچنین ، به دلیل اکسیداسیون یا تخریب حرارتی ، ناخالصی های زیادی در روغن روان سازی ایجاد می شود ،

 

در هنگام استفاده در احتراق داخلی. این ز شامل: اشباع نشده ، قطبی ، آسفالت مانند ، ترکیبات اسیدی ، آلدئیدها ، ترکیبات فنلی ، الکل ها ، محصولات غیر پایدار هیدروکربن های پلی متراکم (لثه ها ، مواد معطر چند هسته ای و غیره) است. علاوه بر این ، NOx و گاز اگزوز احتراق سوخت اسیدی را جذب می کند. این ترکیبات علاوه بر گرد و غبار ، سوخت ، مواد تخریب کننده مواد افزودنی روغن روان کننده ، مواد افزودنی سوخت و دوده به تدریج کیفیت روغن روانکاری را کاهش می دهند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد